Facebook oglaševanje

Zakaj in kako se lotiti Facebook oglaševanja

Računalništvo in tehnologija

Imate podjetje in Facebook stran, na kateri objavljate zanimive vsebine v povezavi z vašim podjetjem, produkti ali storitvami? Ste v svojih objavah prišli do točke, ko število sledilcev, všečkov, komentarjev, delitev in opravljenih nakupov stagnira, zdaj pa se sprašujete kako oglaševati na Facebooku, da stopite na naslednji stopničko? Berite naprej in vse boste izvedeli.

Facebook oglaševanje – zakaj se ga lotiti?
Po zadnjih podatkih Facebook dnevno uporablja več kot 1,5 milijarde uporabnikov. Slovenija ima dober milijon uporabnikov Facebooka, dnevno ga uporablja približno tričetrt milijona. Vse te številke jasno povedo, da so vaše stranke na Facebooku, ne glede na to, ali poslujete v Sloveniji ali po vsem svetu, čakajo vas, da se jim pokažete. Če se sprašujete, kako priti do njih? Odgovor je – Facebook oglaševanje je rešitev za vas.

Kaj je pravzaprav Facebook oglaševanje?
Družabno omrežje Facebook je od ustanovitve naprej od uporabnikov zbral različne podatke, vsak uporabnik je ob registraciji dovolil uporabo njegovih podatkov, kar mu danes omogoča zelo natančne razdelitve uporabnikov v različne ciljne skupine in posledično, ima oglaševalsko platformo, ki je v tem hipu verjetno najbolj učinkovita na svetu. Facebook oglaševanje vsem registriranim uporabnikom omogoča, da kreirajo oglasna sporočila in jih z uporabo njihovih naprednih orodij prikazujejo samo ciljni skupini (osebam, ki so jih vnaprej določili). Vsak uporabnik lahko ciljne skupine kreira po svojih željah, na primer glede na njihove interese, lokacijo bivanja, dejavnosti s katerimi se ukvarjajo itd. Natančneje kot uporabnik ali podjetje določi svojo idealno stranko oz. kupca, bolj učinkovito bo njegovo oglaševanje. Facebook oglaševanje skriva svojo največjo moč prav v kar se da natančnem ciljanju uporabnikov, vse to pa omogočajo napredni algoritmi, ki delujejo po principu umetne inteligence. Facebook oglaševanje lahko uporabniki opravijo preko brezplačne platforme, a za vsak klik, všeček, delitev, komentar ali preusmeritev na spletno stran je treba Facebooku nekaj plačati. Na kratko platforma je brezplačna, oglaševanje pa se plačuje.

Facebook oglaševanje

Kako poteka Facebook oglaševanje?
Če na kratko pogledamo, kako pravzaprav je videti Facebook oglaševanje v praksi, po korakih. Predpostavimo, da je uporabnik že registriran in ima Facebook stran svojega podjetja.
– Pred začetkom oglaševanja si namesti Facebook pixl, kjer poteka kreiranje oglasov in spremljanje rezultatov.
– Kreiranje različnih ciljnih skupin, ki jih kasneje uporabi pri oglaševanju.
– Kreiranje različnih kreativ – različnih verzij oglasov; priprava različnih besedil, fotografij in videoposnetkov, izbor ciljne skupine, kje se bo oglas predvajal, določitev zneska za oglaševanje itd.
– Spremljanje rezultatov oglaševanja in testiranja, kaj najbolje deluje v dotičnem primeru oglaševanja.

Facebook oglaševanje – oglasi se lahko prikazujejo na različnih mestih
Platforma uporabnikom omogoča izbiro različnih možnosti, kje se bodo prikazovali njihovi oglasi potencialnim strankam in kupcem:
– Vir novic na Facebooku, kjer obiskovalci vidijo objave svojih prijateljev, znancev in Facebook strani, ki jim sledijo.
– Desno od vira novic se v stolpcu prav tako pojavljajo oglasi, a imajo bistveno nižji doseg.
– Facebook oglaševanje vaših produktov, so tudi predlagani videoposnetki, v zgodbah in na tržnici.
– Na Instagramu, ki je še ena platforma za objavljanje fotografij in videoposnetkov v lasti Facebooka.

Kje boste oglaševali je vaša odločitev. Najbolje pa bo, da malce potestirate, kje vaše kreative dosegajo najboljše rezultate. Če pa se vam vse to zdi preveč zakomplicirano, pa poiščite strokovnjake s tega področja in vam bodo pomagali priti do želenih rezultatov.