pošiljanje paketov

Pošiljanje paketov s pomočjo pakirnega centra

Zanimivosti

Vsi lastniki spletnih trgovin imajo ogromno dela z vodenjem podjetja, zato je včasih pametno poiskati rešitve, ki to delo olajšajo. Precej zamudno in včasih drago je ravno pošiljanje paketov, to opravilo pa je sedaj možno zaupati podjetju oziroma pakirnemu centru, ki ga skrbno opravi namesto vas. Pošiljanje paketov je namreč zahtevno opravilo, predvsem za podjetja, ki imajo veliko izdelkov in velik pretok prometa. Predajanje skladiščenja in pošiljanja paketov je torej optimalna rešitev za vse lastnike spletnih trgovin, ki si želijo razbremenitve in zmanjšanja stroškov, saj je celoten proces prepuščen centru, ki delo opravi hitro, cenovno ugodno in zanesljivo.

Za kaj poskrbi center, ko prevzame pošiljanje paketov?
Vse spletne trgovine potrebujejo prostor in osebje, ki skrbi za pošiljanje paketov, kar pa lahko za lastnika podjetja predstavlja dodatno delo in strošek. Ravno zato se kot optimalna rešitev te težave kaže sodelovanje s pakirnim centrom, ki to delo opravi namesto vas. Sodelovanje s takšnim centrom vključuje skladiščenje izdelkov, njihovo pakiranje, opremljanje paketov in naposled še sama dostava teh paketov. Pakirni center poskrbi za varno skladiščenje izdelkov, te kasneje zapakira v kvalitetne in primerne embalaže, pakete nato opremi s podatki naslovnikov in jih dostavi po vseh koncih Slovenije ter v vse države Evropske unije.

pošiljanje paketov

Kako poteka delo?
Kadar podjetje stopi v sodelovanje s pakirnim centrom za pošiljanje paketov, se razbremeni celotnega procesa skladiščenja, pakiranja in dostavljanja. Vse te naloge namreč prevzame center, tako da je edina naloga podjetja ta, da sam center redno obvešča o seznamu naročil. Spletna trgovina pa lahko proces obveščanja o seznamu naročil tudi avtomatizira, kar pomeni še manj obveznosti. Pakirni center nato prevzame naročila in izdelke, slednje skladišči v svojih prostorih, ki so dovolj veliki in zagotavljajo varnost. Ko je čas za dostavo, center izdelke zapakira in opremi s podatki naslovnikov. To pomeni, da podjetje ne zapravlja časa in denarja za samostojno pakiranje izdelkov, saj za celoten proces pakiranja skrbi center, ki delo opravi hitro in učinkovito.
Zadnji korak je dostava paketov. Tudi za samo pošiljanje paketov poskrbi pakirni center, kar pomeni, da podjetje nima dodatnih skrbi z iskanjem zanesljive in zaupanja vredne dostavne službe. Dostava paketov poteka po celotni Sloveniji, pa tudi izven nje, saj dosega vse države Evropske unije. Ker je takšen center specializiran za te vrste dostave, je delo opravljeno izjemno hitro in učinkovito. Povsem konkretno to pomeni, da so paketi po Sloveniji lahko dostavljeni že naslednji delovni dan (Next Day Delivery), prav tako so lahko že naslednji delovni dan paketi dostavljeni po Avstriji, Italiji in Hrvaški, po ostalih državah Evrope pa v roku dveh do treh delovnih dni. Hitro in učinkovito pošiljanje paketov pa pomeni večje zadovoljstvo pri kupcih in ponovno naročanje pri istem ponudniku, kar je za spletne trgovine ključnega pomena.

Zakaj se odločiti za sodelovanje s pakirnim centrom?
Delo pakirnega centra vključuje skladiščenje izdelkov, pakiranje v embalaže in tudi samo pošiljanje paketov, kar pomeni, da ponuja več storitev na enem mestu. Lastnikom spletnih trgovin tako ni potrebno najemati novih prostorov za potrebe pakiranja, ni jim potrebno plačevati nove ljudi za pakiranje izdelkov, prav tako pa jim ni potrebno iskati dobre in zanesljive poštne oziroma dostavne ponudnike. Vse našteto je v domeni pakirnega centra, ki delo opravi hitro in zanesljivo. Celoten proces je tako cenovno bolj ugoden in optimiziran, kar je za spletne trgovine zaželeno.
Sodelovanje s centrom pomeni pridobitev novega in predvsem zaupanja vrednega partnerja, s katerim se lahko zaposleni v spletni trgovini posvetujejo, saj je navsezadnje pakirni center specializiran za skladiščenje, pakiranje in pošiljanje paketov. Tako je izkušena ekipa iz pakirnega centra vedno na voljo za raznorazne nasvete, za različna posvetovanja in skupno iskanje rešitev. Pakirni center na podlagi izkušenj že v naprej predvidi morebitne težave, do katerih bi lahko v samem procesu prišlo in sestavi načrt dela, ki se vsem tveganjem še predčasno izogne.

Dodatne informacije, ki jih je dobro vedeti
Cena storitve vključuje tako pakiranje kot pošiljanje paketov in je zato odvisna od različnih dejavnikov. Cenovni načrt je torej individualno prilagojen vsaki spletni trgovini, kar pomeni, da je za povsem konkretne informacije potrebno stopiti v stik s samim pakirnim centrom.
Pakirni center dela z izdelki, katerih teža in dimenzija sta omejeni. Center tako skladišči, pakira in pošilja izdelke, katerih masa ne presega pet kilogramov na enoto. Izdelek pa ne sme biti večji od enega kubičnega metra. Ker so mere razmeroma velike, to dopušča skladiščenje in pošiljanje paketov, ki vsebujejo najrazličnejše izdelke.
Dobro pa je vedeti še, kaj pakirni center naredi s pošiljkami, ki jih naslovnik ne prevzame. Če naslovnik paketa ne prevzame, se le-ta vrne v pakirni center, o nastali situaciji pa se takoj obvesti spletno trgovino, ki se kasneje odloči, kaj bo storila z vrnjenim izdelkom. Skozi celoten proces pa je pakirni center na voljo za različne posvete in nasvete o tem, kako v primeru težav ravnati. Tako spletna trgovina, ki se odloči za sodelovanje s pakirnim centrom, zares pridobi dodatnega partnerja, ki je pri svojem delu zanesljiv in hiter.